donderdag 23 januari 2014

Guilty pleasures

- Mezelf helemaal optutten, om het er dan af te halen want zo ga ik nooit van z'n leven naar buiten.
- De geur van benzine, stro en hamburgerkramen
-  Een bitch/groot bakkes genoemd worden. Zeker door de pretty gurlz. Dan denk ik: "Gha, dank u."
- Nederlandstalige muziek
- Karaoke
- Lichtjes beschonken zijn
- 's Morgens en 's avonds op de weegschaal gaan staan en zien dat ik's avonds minder weeg
- Aan mijn eigen borsten voelen (Ja, ik vind die geweldig. Mijn grote troef en trots)
- Disney
- Bridget Jones
- Chicklit

En sinds kort zijn er daar twee bij: countrymuziek en line dance.
Ik ben vandaag de tweede keer op les geweest en ik ben daar keigoed in. Eindelijk heb ik iets gevonden waar in uitblink.

Al ben ik ook wel veruit de jongste van de groep.
En zouden mijn leeftijdsgenoten waarschijnlijk beter zijn...


Maar oh well, ik geniet er stiekem toch van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten