maandag 24 maart 2014

De Happy Challenge #8 : omring je met positieve mensen

Whoa damn, ik loop enorm achter. Bij de meeste bloggers zit de Happy Challenge er al op. Ik heb nog twee opdrachten te gaan na deze. Reden is dat ik niet veel zin had de laatste weken om over happy stuff te schrijven terwijl ik dat niet was. Lijkt me een beetje hypocriet. Ik heb een beetje een dipje gehad om verschillende redenen maar nu gaat het weer goed. Misschien wel mede door me te omringen met positieve mensen.

Het leven leek me de laatste weken zo vreselijk eenzijdig. Vijf dagen werken, werken, werken om tijdens die twee dagen weekend proberen uit te rusten en je administratie in orde maken en tijd door te brengen bij je vriendenkring maar toch ook nog eens naar de andere zou moeten gaan en wat me-time over te houden en tijd door te brengen met je familie. En de week erna weer van hetzelfde.

Bah, bah, bah.

Ik ben saai geworden, mijn leven is saai geworden, 'volwassen' worden is saai. En dat is niet leuk voor iemand die graag spontane dingen doet.

Nu had ik zaterdag afgesproken met een vriendin die ik al eventjes niet meer gezien heb. En het was zo fijn. We zijn gaan shoppen in Antwerpen, erna moest zij nog even naar een afspraak, ik kon wat tijd doorbrengen met mijn familie en mij rustig voorbereiden op een avondje feesten. Daarna pikte zij me weer op en gingen we naar een feestje waar ik aanvankelijk tegen mijn zin naartoe ging. Ik was te lang niet meer in die stad geweest en heb mijn vrienden daar wat in de steek gelaten. Maar ik heb me echt geamuseerd. Ook de confrontatie met die 'oude vrienden' was helemaal niet erg.
Jongens spotten, lachen, dansen. Leuk om nog eens echt een meisje te zijn.
Ook zij is de laatste weken door een hel gegaan (druk met school, net een relatie verbroken) maar ze bleef lachen.

Daarom, dank je, lieve vriendin. Je hebt meer voor mij gedaan dan je beseft.

P.S. Dat ik tijdens die shopnamiddag belachelijk veel geld opgedaan heb, bekijk ik maar als een bijkomstigheid.

Untitled

Geen opmerkingen:

Een reactie posten